ada, bursa, güven asa zeytinyağları

2 Şubat 2016 Salı
handan'ın kaleminden / adada hayat idi 2 sene önce kadar blogun adı, sonra değiştirdim; adadan da taşındım istanbulun en kalabalık semtinde oturmaya başladım. ortalamam yok yani benim ya sessiz sakin ada ya da en keşmekeş semti istanbul'un. bunun ilişkilerim için farklı bir versiyonunu canan yazdı geçen gün ama onu size söylemem:) 

*** 

düzensiz aralıklarla adaya gidiyor arkadaşlarımı görüyor orada bir çay ay bira vakti gelmiş burada bir bira / midye / kroket sonra aaa gecenin sonunda kavurmalı kaşarlı deyip yemek/deniz/manzara hepsine gözümü ruhumu ve damağımı doyurup geri dönüyorum. bu kez dönmedim oradan ver elini bursa yaptık; güzel de oldu. annem bizi nefis bir sofra ile karşıladı sonrası zaten hep lezzet fırtınası! 

*** 

adada hiç bir şey değişmiyor. ne esnaf ne dükkanlar; en son bir gratis açılmış bir de karşıdan gelen bir marka adada tutmamış; kapatıp gitmişler. insanlar aynı (sadece herkes biraz yaşlanmış iki senede ) bunu düşünürken ben nasıl görünüyorum acaba diye düşünmedim değil, sordum da saçlarınız güzel olmuş / iyisiniz tepkileri aldım:) süperim ben, yaşlanmıyorum. 

*** 

neden yaşlanmıyorum? mutfağımdan sızma zeytinyağını eksik etmiyorum da ondan. dün güven asa sızma zeytinyağı ve zeytin gelince de değmeyin keyfime; güven asa iyi marka; soğuk sıkım erken hasat sızma da leziz; ben ne zeytinyağlılar yaparım şimdi bununla. bir fırsat yaratıp gömeç'e gitmeli ve tesislerini gezmeliyim. 

güven asa internet sitesi için tık tık 

*** 

evden eksik edilmeyecekler; sızma zeytinyağı, tane karabiber, yöresel peynirler, siyah ve yeşil zeytin, ekşi maya ekmek, mevsim sebze ve otları, su, filtre kahve, türk kahvesi, badem, ceviz, organik yumurta ve tavuk, ev yapımı yoğurt olmazsa organik yoğurt, bol bol roka maydonoz, kereviz, balık vb. bakın görün nasıl dinç ve genç ve ışıl ışıl olacaksınız. 

*** 

adada kalınacak yer; rota eylül otel: temiz düzgün küçük bir otel. internet sitesi için tık tık

*** 

size toparlama bir yazı yazdım. şimdi koşa koşa orhan pamuk'un yeni kitabını almaya, 

iyi haftalar 


0 comments: