efruz / gazeteci meyhane açarsa neler oluyor görmek için

14 Mayıs 2016 Cumartesi
lafı çok uzatmadan, gazeteci serdar akinan efruz diye bir meyhane açmış, gidin görün bünyeyi mezeye boğun, diyeyim ilk baştan. 

serdar'ı ben adadan tanırım; medyanın hali belli eğer yandaş iseniz iş bulabiliyor değilseniz bir çok gazetecinin şimdilerde yaptığı gibi başka alanlarda iş arıyor / buluyor ve hayatınızı idame ettiriyorsunuz. kimler kimler var medyada; tetikçiler var bu aralar el üstünde tutulan mesela günü gelince onlar da çöpe atılacak elbette sonra saf değiştirenler bunun unutulması için sürekli her konuda destek vererek yerini sağlamlaştırmaya çalışanı var, özellikle çok keskin yazılar yazmayıp top çevirip gün olup devran dönünce yandaş değildim ben zaten ya diyebilecek kıvraklıkla ve kıvrımlarda yazanı var, kafam karışık takılanı var, melankolik takılan afacan davrananı var var oğlu var. hatunların durumu ise bir başka içler acısı; ama / fakat / diye diye öldüler var olanı koruma çalışırken, ki hiç yakıştıramıyorum hemcinslerime ne faşistliği ne de yandaşlığı ama çoklar ne yazık ki... neyse

ay ben meyhane yazacaktım e meyhanenin sahibi gazeteci olunca. dönüyorum hemen serdar'ın meyhanesi efruz'a; 

dün benim klasik istiklal turu günümdü; önce pek özlediğimiz  raşit çavaş şehrimizi şenlendirmiş onunla çiçek pasajında sohbet, sonra sevgili kuaförüm ile aylık mutat görüşmemiz.. yalnız o arada aydın boysan hocamı gördüm de;  ben eşinin öldüğünü duymamıştım:( başınız sağ olsun demeden hal hatır sordum sadece. sonrası çukurcumadan cihangir; geyik açıldığından bu yana sevdiğim / gittiğim  bir mekan; yağmur ile kapı önü sohbetinden sonra işte tam da artık sıraselvilerden yukarı çıkarken aaa dur yahu efruz'a uğrayayım, hayırlı olsun diyeyim derken çiçek bar ve efruz girdi rotaya. çiçek bar bildiğiniz gibi:) gelelim efruz'a; 

en başta da söyledim dün instagramda da yazdım; mezeler taze, leziz ve ferah. serdar ile biraz lafladıktan sonra masaya geçtim; mezeler geldiğinde de hakikaten şaşırdım; kenger vardı zeytinyağlı diyeyim de siz bana kengerden meze yapan başka yer biliyorsanız söyleyin de bu kadar şaşırmamış olayım. fava zaten bu ara gözümde tütüyordu, peynir gayet güzel yağlı bir peynirdi, balık börek ve daha bir çok soğuk ve sıcak meze masadaki yerini aldı. ve ben hepsinden tattım, yedim. sonra beğendi ve köfte geldi ve köfte gayet başarılı bir ızgara köfteydi. bir ara masadan kalkıp geri geldiğimde tabakta ızgara balık gördüm ama artık tek lokma yiyecek halim yoktu. 

gayet güzel bir mekan olmuş efruz; yer ayırtın deyip iletişim bilgilerini verip kahve yapayım ben. 

iletişim; info@efruz.net tel: 0 212 243 52 62 





2 comments:

  1. Mia Wallace dedi ki...:

    şu an istiklale gidip gerçekten sadece meze yemek bi şeyler içmek istiyorum ve suçlusu sensiiiin :)

  1. Handan dedi ki...:

    hemen city center oteli soruyor, gidiyor, 8. kata çıkıyor terasta efruz da mezeye doyuyorsun. selamımı söylemeyi unutma!