haftalık rapor; can oba kanyon'da, spor salonu klişelerine devam

30 Mayıs 2016 Pazartesi
can oba nihayet kanyon'da. butik tatlı & şampanya konseptli sanırım  istanbulda benim bildiğim ilk ve tek mekanını açmıştı; iki hafta kadar oldu açılalı ha bugün giderim ha yarın derken dün spor sonrası ıslık çala çala eve doğru yürürken birden rotamı aaa zaten tembel kahvaltısı yapmıştım ben dur gideyim de şampanya & tatlı kahvaltı yapayım diye rotamı kanyona çevirdim. diğer mekanlara hiç uğramadan iş bankası kanyon şubenin yanındaki can oba'da aldım soluğu; can bu hafta amerikada; bir ödül aldı yakında onu almaya gitti. naz var serviste ve aslında her şeyde. önce lafladık nefis kahveler eşliğinde sonra benim sirkeci can oba'dan da sevdiğim peynir tatlısı ve şampanya ile günümü şenlendirdim. bu arada kanyon beyoğlu gibi kokuyordu; sokak lezzetleri vardı, ondan. can oba minicik bir butik tatlıcı, aşağıdaki kalabalığı izleye izleye şampanyanızı / şarabınızı veya kahvenizi yudumlayıp tatlınızı yiyebilirsiniz. 

*** 

dergiler birbirine benziyor; kapağını kapatın birbirinden ayırması zor, diyordum dedim, hala da diyorum. sol cenahın çıkardığı dergileri elimden geldiğince takip ediyorum ve fakat kimi muhafazakar ama sol soslu adamların boş beleş yazılarına yer vermeleri hoşuma gitmemekle beraber okumuyorum o sol soslu muhafazakar isimleri; yazdıkları da belli; bilinçli bir kaybedilmişlik, böyle bir geçmişe özlem ( adam / kadın 40 yaşında ha bu arada neyi özlüyorsa) itici geliyor bana. ayrıca kimi arabesk figürlerine bu kadar övgü neden, anlamıyorum ben. hakikaten anlamıyorum. ne yazık ki hiç biri uzun ömürlü olmayacak bu dergilerin; kapanmaya başladı bile, bakınız fil. 

*** 

istanbul bildiğiniz gibi. istanbulun çekilmez iki ayı temmuz ağustos yaklaştı; bu sene bu aylar içinde çok durmayı düşünmüyorum buralarda. kaçıp kaçıp gideceğim uzaklara yakınlara. 

*** 
spor salonu tanışma / sohbet açma klişelerinden biri; 
- yeni üye misiniz? 
- ne fark eder? ( bu kibar yanıtım:))) ) 

arkamı dönüp gidiyorum tabii bu yanıttan sonra, bir gün sana ne yi yapıştıracağım o olacak. 


*** 

bu hafta çok iş var. pasaport, bilet vs vb. 

hadi bakalım yeni rotalara hazırlıklara 

0 comments: