haftalık rapor; liman restaurant trilye, mudanya balık restaurant

6 Haziran 2016 Pazartesi
yirmili yaşlarda bir 10 sene kadar erdek'ten kaş'a sahilleri gezdim durdum; erdek, mudanya, ayvalık, cunda, kaş, kalkan, selimiye, akyaka, söğüt, kuşadası, gümüldür, bodrum... ve daha bir çok yerde beş yıldızlı otelde, tatil köyünde, pansiyonda, çadırda, sahilde kalmadığım yer de kalmadı:) şu anda bu sahillerin hiç biri beni ne heyecenlandırıyor ne de yazın gidip şezlong / güneş turizmine teslim oluyorum. ufak bir evimiz var terasından harika gün batımları izleyip bahçesinden dalından kiraz yediğim son 3-4 senede dinlenme amaçlı oraya gidiyor diğer zamanlarda bugün yenisi gelecek pasaportun renginin yeşil olmasından mütevellit avrupada irili ufaklı ada / şehir geziyorum. nereleri gezdim bir anımsayayım; selanik, atina, kavala, gümülcine, drama, kos, sakız, midilli, eagean, prag, budapeşte, bolonga, firenzi... 


ve şimdi geldi pasaport! 


:) keyfim yerine bi daha geldi; şimdi bilet bakayım ben. 


*** 

hafta sonu yine mudanya civarında keşiflerle geçti; daha önce kalami restorandan bahsetmiştim size, bu hafta mudanya balık restaurant oldu ilk molam - bakınız instagram - lokum formunda ahtapot yedim vallaha yanında da buz gibi bira yuvarladım. 

mudanya balık restaurant balıkçı barınağı manzaralı; , minik bir barınak tabii burası; denizin üzerindesiniz; işleten aile girit kökenli, mezeler bol balıklar ızgaralar taze. işin başında genç kuşaktan koray bey var. tavsiye ederim. 

*** 
trilye'nin ben 15 sene öncesini bilirim, henüz pek kimselerin bilmediği bir tek pansiyonun iki üç meyhanesinin olduğu zamanları. liman restaurant o zamanlardan kalma bize; az bilinirken özellikle kış mevsiminde uzun rakı sofraları kurmuşluğumuz deli meze ve balık yediğimiz zamanlardan bugüne değişen şey trilye'nin melekler adası dizisi ile tanınması, çarşının hareketlenmesi, yeni otel ve pansiyonların açılması vb. oldu ama liman restaurantın yeri değişse de serviste tolga değişmedi. şimdi sahibi murat bey balıklarla ilgileniyor. 

trilyenin sahiline inin sola dönün yan yana sıralı meyhaneleri geçin; liman restaurant karşınızda. 

zeytin ve ürünleri alacaksanız da murat bey sizi yönlendirsin.

*** 

deniz güneş kum sahil için artık uzağa gitmiyorum. buna ihtiyaç da duymuyorum. zaten sıcaktan rahatsız olan ben gölge gölge asma altı balkon hamak şeklinde geçiriyorum o sıcakları. 

*** 

şimdi yeni bir rota yapacağım; hem deniz olacak hem şehir hem de yemek / meze ve içki. 

*** 

günaydın



0 comments: