kendimi izlememek için kaçıyorum!:)

2 Haziran 2017 Cuma
bu da tv için makyaj yapılmış handan 

 başlıktaki yanıtı sevgili selenay'a verdim; yarışmanın günün sorunca. haftaya yayınlanacak, ben ise makedonya ellerinde bünyeyi köfteye, kuruya, börek çeşitlerine bandırıyor olacağım. 

üsküp, ohrid, bitola diye planladım kabaca; o arada sınır ülkelerden bir arnavutluk ya da yunanda bir kasaba da yapabilirim. yazarınız yıllık izninin bir bölümünü kullanacağından ahahah hep bu kalıbı kullanmak istemiştim. instagram daha iyi geziyi izlemek için. 
en iyi börek nerede, en lezzetli köfte hangi lokantada hepsini bana sorun, haftaya. 

''gitmek'' artık diğer zamanlarda ekonomisi üzerinde çalıştığım bir durum benim için. 
hava değişimi, farklı coğrafyalar / kokular / yemekler / çiçekler / yollar... 
43 yaşındayım ve 50 ye kadar enerjim böyle yüksek iken gezebildiğim kadar sırt çantası ile gezip 50 + da daha lüks gezilere katılıp fazla yorulmadan gezmek istiyorum. 
aklıma düşen yeni yer; sicilya. evet, italyan mafya filmleri izleye izleye:) 

yol kitabı bir roman var çantamda; bir de orhan pamuk'un bir kitabı 9.90 a düşmüş (33 ten) kitaplığıma baktım, yok. eh onu da alayım diyorum. yeter sanırım. 

sabah kafamda tıkır tıkır yazıyordum bir konuyu ama şimdi unuttum yahu! 

kendime notlar; 

ohrid'de korzo pastanesinde dondurma ye 
yine ohridde sveti naum noktasına git ve itaatsizin tanımıyla ''suyun yeryüzündeki en şeffaf hali'' ni gör. 
boğma rakı efsaneymiş! 
tikves şaraplarını tat. lozova rakja, rakı. 

tga za jug, güneye hasret demek ( şarap )

bu bilgiler hep benim  makedonya kökenli sevgili arkadaşım itaatsiz'den, teşekkürler. 

hadi ben çanta hazırlamaya





2 comments:

  1. Gamze Esra Ersöz dedi ki...:

    Hadi iyi tatiller...

  1. Handan dedi ki...:

    döndüm, çok yakında üsküp burada
    sevgiler gamzecim